Sunday, October 2, 2011

Panas ke sejuk?

Panas2 cam ni mesti sedap makan benda yang sejuk2 je kan...


Ni nama dia agar2 tak cukup bahan.... heheh. Plannya nak buat agar2 cendol... dah balik dari kedai cendol lupa beli la pulak... tapi nak makan agar2 punye pasal Mummy buat la gak. Dah le tu gula melaka ada seketul je la pulak.. tu yang warna dia pun alal2 je... tapi warna agar2 ni tak mempengaruhi kesedapam rasanya lemak2 santan .. 2 kotak santan harmuni Mummy guna....memang berlemak le ...heheh

Buat guna acuan kecik2 ni anak2 senang nak makan, ambik seketul2 je tak payah nak potong2...

Untuk lunch tadi Mummy masak ketam goreng kari, ayam masak lemak cili api dan sup tauhu.

Lepas makan dan angkat kain zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 comment:

  1. lepas mandi angkat kain...angkat kain untuk apa..confuse akak.., jangan angkat kain tinggi-tinggi tau....

    ReplyDelete