Saturday, October 15, 2011

Makan yang kering2 je...

Assalammualikum... 

Baru bangun tidur... dapat la lelapkan mata dalam setengahjam, tu pun sebab nak tidurkan Dafiy tadi. Bangun2 tidur ni rasa sakit kepala la pulak. Terkejut kut sebab dah lama tak tidur siang. 

La ni tengah hujan dan guruh berdentum2 kat rumah Mummy ni. Rasa nak bancuh air panas la biarhilang sakit kepala ni. Uols layan la menu Mummy lunch tadi ni ye.

Asam pedas iakn parang + bendi.

Ayam masak kicap pekat dan likat, selalu buat masak kicap yang cair hari ni teringin pulak makan ayam masak kicap yang cam emak buat dulu2... dengan pedas lada putihnye, makan dengan nasi panas2 memang sedap....

2 comments:

  1. sedapnya menu....asam pedas ikan tu,lama tak makan, ayam masak kicap yang pekat & likat memang kegemaran bonda kakak, memang terasa pedas lada putihnya...oh tiba2 rindu pulak padanya bila tengok ayam kicap ni...

    ReplyDelete
  2. kayu manis pada ayam masak kicap tu buat hiasan kan...huhuhuuh panjang betul kayu tu yea...hehehe

    ReplyDelete