Kali ni nak cerita dan tunjuk gambar2 masa kat
Istanbul dalam penghujung winter.Kalau ikut dari info yang diberikan oleh Andalusia dan dari weather focus suhu dalam 7-12 celcius tapi kan huhuhu.... suhu kat sana drop sehingga 1-3'celcius most of the time. Snow tak de tapi freezing mist ada. Mummy cuma bawak winter coat je sebab tak sangka sejuk sampai cam tu, so terpaksalah beli glove dan topi kat sana.

@ Istanbul Airport

Scenery yang sangat2 cantik

Kami menginap di Q-Inn Hotel




Jinak2 merpati....






Rail bus yang berkongsi laluan dengan kenderaan2 lain, uoals agak2 klu kat Msia ada rail bus yang kongsi laluan cam ni camana?



p/s kesian gambar Daddy tak ada...huhuhu... Nasib baik Daddy ada amik gambar Mummy guna handphone dia, tapi gambar2 Mummy semua ada dalam camera yang hilang tu... huhuh
2 comments:
cantik lah kat istambul ni, suka aku tengok tempat dia, ni tak sabar nak booking teket kesana..hahaha...
Insya Allah..smuga dapat pg sana
Post a Comment