Friday, August 31, 2012

Raya 2012 - Episod 11 (Sabut hanyut...)

Uols tahu tak sabut hanyut tu apa maksudnya... tak tau sudah. Masa nak balik ke Bangi dari kampung tu Mummy singgah dulu beraya kat rumah Mama Janet.. Family Yin dan family Som pun pegi sama. 

Perjalanan balik ke KL.... sebelum transit di Muo dulu

Dalam kereta dibuatnya cam dalam rumah jer budak2 ni...main tak sudah2

Panas terik sepanjang perjalanan

Jambatan kedua Muar


Assalammualaikum.... ada orang tak... kita datang nak beraya

Syukur sangat yin dah kembali sihat dan diharap sihat sepenuhnya dengan seberapa seger

Masa kecik2 dulu dah puas gaduh2, dah tua2 ni takkan nak gaduh pulak kan...

Dengan tuan tanah rumah





My SIL.. Cikgu Tanty



Wajah2 yang kebulur....

Kita tak makan tau, ambik2 gambar jer dah kenyang....heheh



Sleeping beauty....hehehe.... nak muntah gi jauh2 yer. Ko ada gi beraya sampai tertidur2 sebab kekenyangan!!!

Tuan rumah bagi duku untuk bawak balik lagi...

Mama Janet & hubby





Ni nak beraya ke balai ke apa ni

Buat la balai ni cam rumah sendiri jer yer



Bye2 Yin.... jumpa lagi 

Mummy pun nak balik ...bye2 Mama Janet

Tinggal la tuan rumah 3 beranak....

Pilot Adam Mukriz a.k.k Aaron anak Pak Aziz.... gambar tengah tu renungan menikam kalbu yang membuatkan ramai anak dara dan mak dara tak lena tidur....heheheheh
Ramailah yang tercongok layan Astro Mustika setiap hari Isnin - Jumaat jam 9 malam nak tunok ex bf mummy ni....heheh. Eh apa motif Mummy letak gambar mamat ni dalam n3 raya Mummy  ni ek...hahaha

Banyak lagi nak cerita pasal raya ni antaranya candid2 raya, beraya ke rumah Kak Kay, beraya ke rumah Kak Mah, kenduri kahwin rumah MIL Mama Miraki dan banyak lagi la... tunggu je la yer.. Rasanya sebelum sampai raya haji sempatlah Mummy habiskan n3 raya puasa ni...heheh

4 comments:

  1. Raya tahun inilah banyak kenangan yang pahit dan yang manis,,

    ReplyDelete
  2. la kalau jalan2 kok yg dipegang kat tangan kamere je Mummy gee ni.tuko2 ler tasbbih ke apa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. MJanet, tak boleh tunjuk tasbih nanti orang kata riak pulak...heheh

      Delete
  3. Bilalah nak buat n3 baru. Ini dah lama dah. Gambar kat kamera dah reload.

    ReplyDelete