Perjalanan balik ke KL.... sebelum transit di Muo dulu
Dalam kereta dibuatnya cam dalam rumah jer budak2 ni...main tak sudah2
Panas terik sepanjang perjalanan
Jambatan kedua Muar
Assalammualaikum.... ada orang tak... kita datang nak beraya
Syukur sangat yin dah kembali sihat dan diharap sihat sepenuhnya dengan seberapa seger
Masa kecik2 dulu dah puas gaduh2, dah tua2 ni takkan nak gaduh pulak kan...
Dengan tuan tanah rumah
My SIL.. Cikgu Tanty
Wajah2 yang kebulur....
Kita tak makan tau, ambik2 gambar jer dah kenyang....heheh
Sleeping beauty....hehehe.... nak muntah gi jauh2 yer. Ko ada gi beraya sampai tertidur2 sebab kekenyangan!!!
Tuan rumah bagi duku untuk bawak balik lagi...
Mama Janet & hubby
Ni nak beraya ke balai ke apa ni
Buat la balai ni cam rumah sendiri jer yer
Bye2 Yin.... jumpa lagi
Mummy pun nak balik ...bye2 Mama Janet
Tinggal la tuan rumah 3 beranak....
Pilot Adam Mukriz a.k.k Aaron anak Pak Aziz.... gambar tengah tu renungan menikam kalbu yang membuatkan ramai anak dara dan mak dara tak lena tidur....heheheheh
Ramailah yang tercongok layan Astro Mustika setiap hari Isnin - Jumaat jam 9 malam nak tunok ex bf mummy ni....heheh. Eh apa motif Mummy letak gambar mamat ni dalam n3 raya Mummy ni ek...hahaha
Banyak lagi nak cerita pasal raya ni antaranya candid2 raya, beraya ke rumah Kak Kay, beraya ke rumah Kak Mah, kenduri kahwin rumah MIL Mama Miraki dan banyak lagi la... tunggu je la yer.. Rasanya sebelum sampai raya haji sempatlah Mummy habiskan n3 raya puasa ni...heheh








4 comments:
Raya tahun inilah banyak kenangan yang pahit dan yang manis,,
la kalau jalan2 kok yg dipegang kat tangan kamere je Mummy gee ni.tuko2 ler tasbbih ke apa....
MJanet, tak boleh tunjuk tasbih nanti orang kata riak pulak...heheh
Bilalah nak buat n3 baru. Ini dah lama dah. Gambar kat kamera dah reload.
Post a Comment