Lama tak tepek gambar dan cerita pasal xboyfriend Mummy ni kan... asyik2 tepek gambar menu buka puasa jer....
Ramai yang ternanti2 drama Adam & Hawa ditayangkan.... buku dah khatam dah Mummy baca. Tapi si heroin cam kurengggggggg sesuai jer la..hhaha
Eh2... baju melayu blue turquoise... baru plan nak belikan untuk Daddy... Mesti Daddy nanti lagi encem dari AA... sorry la yer AA..hihi
Happy 9th Anniversary AA. I harap u bahagia selalu sebagaimana I bahagia sekarang ni....hehhehe.. Cam dalam novel pulak...hihih



1 comment:
xnak baju sbb kaler tu bkn tema tahun ni..
nak capal putih je boleh? hihik
Post a Comment