Monday, August 6, 2012

Tahniah Datuk Lee Chong Wei .. We're proud of you!

Tahniah Datuk Lee Chong Wei berjaya mendapatkan pingat perak untuk negara dari Olimpik London. Walaupun bukan kilauan emas yang digenggamnya kami semua tetap bergembira. Dan menonton perlawan akhir malam tadi macam nak menunggu hukuman gantung jer, takut dan suspen gilos..... Itu perasaan kita sebagai penonton tapi apa yang Datuk LCW rasa dan alama hanya di ayang tahu. Kalau kita kecewa Mummy percaya dia berjuta2 kali lebih kecewa. Berdasarkan faktor umur Olimpik London tahun ni peluang terbaik dan terakhirnya untuk meraih emas. Apa2 pun tahniah Datuk LCW.


Kesian Datuk LCW... menangis dia.. tak pe bukan dia sorang jer yang menanggis, ramai yang sama menangis dengan beliau

Imagine kalau Datuk LCW yang berada ditengah2... huhuh

We're proud of you Datuk


Dalam perkara ni mereka boleh sependapat... i likeeeeeeeeeee. We're still Malaysian kan!

Sedih ooooo

Tak dapat makan icecream baskin robin hari ni....huhu. Beli icecream bubr kacang je la sedap gak

Hehehe... jangan  mare yer

Eh apasal muka mamat ni ada kat sini pulak ek...heheh...

No comments:

Post a Comment