Lepas Daddy dan yang lain2 balik solat hari raya, sambung makan2 lagi. Lepas tu sesi bermaaf2an, bagi duit raya dan gedik2 depan camera (Mummy gedik2 sorang2 je sebab tak de gang yang sama2 suka mengedik cam Mama Miraki, Mama Janet dan Kak Kay... heheh)
Me & him .. jangan lupa dapatkan majalah ni, sedang hangat dipasaran. Dah 5x ulang cetak.
Our lovely kids...
The Blue Family....
Cam gambar kahwin la pulak..hehehe
Daddy & The Kids
Menyelit jer sikecik ni la. Tak bagi peluang langsung Mummy & Daddy nak posing2 berdua
Blue family lagiiii
Kenangan dengan FIL & MIL
Gambar kenangan dengan family Daddy. 3 family tiada dalam gambar
Tok Wan & Opah dengan cucu2
FIL & MIL dengan anak cucu bongsu
Family Abang Lee
Family Kamalia a.k.a Kakak a.k.a Makcik
Cepat2 beratur sapa nak wang besarrrrrrrrrrr..... hahaha. Tak aci betul, anak sendiri yang beratur paling depan
Dengan hero2 Mummy, Danny & Danish
Princess Dania dan si kecik Dafiy
Anak bapak....













3 comments:
bagus ye beraya ikut giliran.jgn asyik beraya rumah MIL N FIL je tiap tahun. Bonda sendiri diketepikan.....
Bila dah kahwin dah ada 2 family so kena pandai2 bagi balance la. Pas tu lagi satu orang kata apa yang kita buat hari ni anak2 kita akan buat pada masa akan datang. So harap2 anak2 akan ikut dan teruskan apa yang Mummy praktikkan ni. Jangan lebihkan satu pihak je. Apa2 pun raya tetap rayaaaaaaaaaaaaaa
oo.. Dah baca dah majalah ni.. mmg korg sgt blue.. byk gak citer blue dlm tu. saja je editor tu amik gambar korg tu konon citer psl family la.. hihikk.. mummy dan family mmg sedondon sgt. cantik wallpaper umah mil. klu tema hijau mmg dah kena sgt la tu.. yup.. mng kena ada sistem giliran. baru senang dan xgaduh. dan tau la nxt year raya mana.. dh leh rancang awal utk maintain vogue utk posing gedik raya.. kikiki
Post a Comment