Uols taukan tahun ni giliran Mummy dan adik beradik Mummy yang masih ada kampung mertua untuk beraya di sana dulu. So ini bermakna untuk tahun ni tak adalah family photo yang menghimpunkan 3 generasi waris2 Hj Omar & Hjh Amanah, kenalah tunggu tahun depan pulak.. harap2 masih dipanjangkan umur lagi.
Kat sini nak tepek gambar2 raya Mummy dengan adik-beradik Mummy...
Kak Long...semestinya kakak sulong,. Mummy boleh pulak tak ada gamabr berdua dengan dia masa kat kampung
Kak Noor a.k.a Datin S... adik beradik Mummy yang ke-2
Kak Mah ... adik beradik Mummy yang ke-3
Kak Kay a.k.a Kak Lah, adik beradik Mummy yang ke-4
Mama Janet a.k.a Mek,
adik beradik Mummy yang ke-5
My bigggggggggggg brother... Yin Wong Khoo Lai... adik beradik Mummy yang ke-6, semoga semboh sepenuhnya dengan segera
YB Bukit Mutiara... Som... adik beradik Mummy yang ke-7
Mama Miraki a.k.a Enab a.k.a Jenab a.k.a Joyah ... adik beradik Mummy yang ke-9 dan anak bongus. Walaupun dia anak bongsu tapi Mummy nampak lagi muda dari dia kan...kan...kan....
Satu2nya menantu perempuan dalam Keluarga Hj Omar & Hjh Amanah. Kak Tanty wife pada Yin Wong Khoo Lai...












