Barang banyak cam ni kalau tahan bas tepi jalan sure bas tak nak berhenti
Masing2 berebut nak duduk kerusi bahagian belakang sekali... boleh baring2 dan tidur dengan selesa. Sampai gaduh2 la dia orang ni. Selalu kena o-som dulu la nak tentukan siapa duduk belakang sekali
SIL yang balik ke Melaka rumah MIL
Daddy tak suka gambar ni sebab perut dia nampak bonboncitttt
Raya kedua rumah FIL dah beransur sunyi, abang ipar Mummy yang sulung balik ke Penag rumah mertua, adik ipar Mummy balik ke Melaka rumah mertua gak. So yang tinggal SIL Kak Nah dan Kamaliza. Dalam pukul 11.00am Mummy bertolak balik menuju ke PS. Transit kat Bangi dulu ambik baju2, ambik conforter ambik kuih dan bagi makan kat Dodo dan Didi (rabbit Daniel). Selain tu sempat la posing2 kejap kat rumah... heheheh
Bye2 rumah....
Kau dan aku...
Melepasi jer sempadan Melaka-Johor, keadaan hway agak sesak tapi still moving. Masa ni Mummy yang drive sbb Daddy mengantuk. Banyak kereta yang potong Q dan lalu emergency lane. Depan kereta Mummy ni ada lori dan Mummy sangat2 driver lori ni drive masuk sikit emergency lane. Tujuan driver lori ni tak bagi kereta2 potong Q. Pada Mummy bagus apa yang drive lori ni buat. Kita jenuh la drive ikut lane dan Q adalak yang nak jalan senang dan nak laju jer. Terbang la kalau nak cepat sangat sampai.
Sebelum exit Tangkak, laluan sangat2 sesak2 rasaya lebih dari satu KM. So Mummy tak jadi exit ikut Tangkak.
Kami exit tol Pagoh. Nasib baik ada abang misai yang kawal lalu lintas. Kalau tak jenuh gak nak lintas simpang ni.
Alhamdulillah .. selamat sampai ke kampung Mummy dalam pukul 6.20PM. Masa tu yang ada family Mama Miraki, Mama Janet dan Kak Long. Family Datin S dan Kak Mah pergi beraya dan Yin balik ke rumah MIL.
Posing dulu depan rumah atuk
6 comments:
Wow...sofa baru untuk Raya nampak...hehehe
ye aku pun nampak sofa baru warna hitam tu.
kaedah lembut nak tunjuk barangan baru beb...kena bergambor..hehe, akak nak tunjuk apa eak..pesyen rambut baru le...
sekian tahun tak berganti sofa... beli sofa jer coffee table dia tak beli pun guna yang lama ..
mangkuk tingkat baru tu awak tak nampak ker...hehehe
sofa baru je ke korng nampak.....ada banyak lagi yamng korang lum nampak....nanti kita terjah umah dia...check apa2 yang baru
Post a Comment