Dam dam dum bunyi mercun.... yeehhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa dah raya dah... Biasalah pagi raya mestilah bangun awal2, tak kisahlah kat kampung sendiri ke kat kampung mertua. Pagi2 bangun terus bersilat kat dapor. Sambung xtvt masak. Lepas tu kejutkan daddy dan anak2. Nanti kalau bangun lambat berebut bilik air pulak.
Lepas masing2 dah mandi dan bersiap nak ke masjid, hidangkan menu raya untuk semua.
Nasi himpit dan kari ayam... hasil masakan Chef Gee
Masak lodeh dan sambal kacang pun dari chef Gee gak
Rendang daging Chef Gee
Lemang yang meletops, lemak berkrim semua cukup...
Rendang kerang Chef Lia
Ketupat palas MIL
Masa makan ni tuan tanah belum di'make-over' lagi tu yang tak de gambar...hahahha
2 comments:
Seronoknya suasana hari raya...rasa macam nak selalu gethering ...
terliur saya nampak lemang tu..
Post a Comment