Tuesday, October 12, 2010

Gambar Persandingan Datuk Dr Sheikh Muszaphar Dan Dr Halina - Di Istana Kayangan

Nak buat n3 lagi pasal Dr SMS... sorry la klu korang boring ye... layan je lah pics persandingan dia orang yang gilang gemilang tu...




Suka sangat gambar ni...
















Senyum yang tak lekang dari bibir....


Sepadan.... dapat anak nanti sure comel lote.... ntah2 dpt anak 11.11.11 .... hahaha...

Gambar2 kredit kepada gua.com.my

Pada masa orang menantikan dan meraikan majlis perkahwinan Dr SMS... negara dikejutkan dengan kemalangan ngeri yang melibatkan dua buah bas dan beberapa buah kereta di SImpang Ampat lebuhraya PLUS. 12 orang mininggal dan berpuluh2 lagi cedera. Takziah kepada semua keluarga yang terlibat. Mummy tak berani nak tengok gambar2 kemalangan tu dari dekat.. dengarnya ada yang tangan putus, kepala hancur, daging berkecai dan lain2...nauzubillah. Semoga Mummy dan keluarga serta sahabat handai sentiasa dilindungi oleh yang Esa...jauhkanlah dari musibah ni.

No comments:

Post a Comment