Thursday, January 27, 2011

Me today....

Tengok je la yer... hehee... tak de nak cerita apa pun....

Muka di usia 41... tapi cam muka 20an je kan... hah kalau nak muntah pi muntah jauh2.... hahhaha... Ini gambar sok sendiri dan amik sendiri ... hehe

20 years from now... cam ni ke muka Mummy... terserlah kemancungan hidungku... masa ni dah naik pangkat rasanya Nanny Gee dah... Moga dipanjangkan umurku


 
Photo taken by Dafiy ... nasib baik tak hilang muka separuh

Sempat gak amik gambar yang lain2 sebelum pegi kerja. Tapi cam biasa la si Danish tu bab2 bergambar ni dia kureng, so gambar dia tak ada.


My soulmate.. hari ni outstation ke Penang esok ke Langkawi pulak....huhu


My 1st hero... nick name dia Danny Macho (ke hancur!!! hehehe)


Dania... the only princess in the house. Me? Queen la... apa lagi...
Dafiy, the youngest in the family (as of now la.... hahahahah)

2 comments: