Wednesday, January 5, 2011

Dengar guruh di langit...

sila sambung peribahasa di atas ... kalau tak tau sila tanya En Kar*m "Sink" .....

oklah Mummy bukan nak cerita pasal karam or pasal tenggelam... ni hah guruh tengah berdentam-dentum kat opis Mummy dan hujan pun turun mencurah2 dengan selebat2nye... semalam pun hujan lebat sangat masa balik kerja.

Semalam masa jemput Daniel dan Danish balik sekolah pun redah hujan je, pakai payung pun tak guna sebab hujan angin, lastnya anak beranak kebasahan luar dan dalam.... nasib baik buku2 selamat. Dia orang Mummy suruh jalan cepat2 still berlenggang-kangkung sambil main air kat padang... sabar jer la...

2 comments:

  1. Dengar guruh di langit, cepat-cepat lari tutup telinga.
    Oh kalau macam tu bekalkan Daniel dan Danish baju hujan.

    ReplyDelete
  2. gee, mana anak2 tak jalan lenggang kangkung, dah mummynya suka pinggan kangkung...

    ReplyDelete