Thursday, January 13, 2011

Bosan

Bosan dengan :
  1. orang yang suka cakap besar dan berlagak - boleh dengar jer tapi janganlah percaya apa yang diperkatakan
  2. orang yang suka mengenakan orang lain tapi bila orang kenakan dia tau pulak marah - jangan lupa orang lain pun ada perasaan juga
  3. orang yang anggap dia ni bagus tapi tak bagus mana pun - orang cam ni campak je ke hutan biar hidup ngan rimau ngan gajah
  4. orang yang suka memalukan orang lain dikhalayak ramai - lain masa mungkin dia akan dimalukan oleh orang lain
  5. orang yang rasa dia je buat kerja dengan baik orang lain hampeh, kerja dia je susah kerja orang lain senang - kita hidup bermasyarakat so  masing2 ada peranan
  6. orang yang mengaku kenal 'semua orang2 besar' - memang la ngko kenal orang2 besar tu tapi jangan perasan la, orang2 besar tu tak kenal ngko pun

7 comments:

  1. Keenam2 sifat yg Mummy Gee senaraikan tu mmg sungguh "menggelikan", harap2 bukan la saya yg Mummy maksudkan....kekekkeke.

    Dulu kan Mummy, masa kami kt skoleh ada org yg jenis mcm ni.. last2 kami pakat ramai2 buat apa tau... kami antar surat layang...hehehe.. bagus gak skrg kita ada blog utk meluahkan.

    ReplyDelete
  2. bosan dgn keje org lain tp kita yg kena wat. bosan.. bosan..

    ReplyDelete
  3. Ayu..kalau tak banyak keja tp cukup bulan dpt gaji punuh bosan tak?

    ReplyDelete
  4. bosan ngan org yg keje x boleh lebih kurang dan kuat komplain pasal keje org lain

    ReplyDelete
  5. bosan dgn orang yang hanya tunjuk rajin depan boss...dan bila boss is around..bila belakang dia lah "Beruk" paling ganasssssss

    ReplyDelete
  6. hahahaha hbs makcik ku sudah keluar kata bergini bermakna mmg dia tak suka ... hehehehe sapalah tu kan ..

    ReplyDelete
  7. huhu..sabar kak gee sabar...

    ReplyDelete