Sunday, December 5, 2010

Tahniah semua...

Taniah kepada seluruh rakyat Malaysia.... harga petrol dan gula naik lagi. Tapi tak apa lah sebab "kat tv kata" rakyat menerima kenaikan dengan hati terbuka... dan harga di Malaysia masih rendah jika dibandingan dengan harga si US, France dan yang sewaktu dengannya! Cuma kat tv tak bagitaulah pulak gaji depa kat sana tu berapa!!!!

5 comments:

  1. cik gee, sokong tuh... yg cakap tuh... naek kete free... elaun sana elaun sini... elaun minyak pun ado kot... ape dia kesah... caittt

    ReplyDelete
  2. ye ye..betul tu...dah yang pasti GAJI kita semua pun antara yang terendah di antara negara2 tu...huhuhuhu....ayat skema yang paling boring dibaca "tak membebankan". memang ler x de masalah kalau setakat minyak n gula aje yang naik...ini smeua sekali akan ikut naik kan...kan...kan..kan...

    ReplyDelete
  3. ayat skema lain = "raykat m'sia diminta mengurangkan pengambilan gula kerana kadar diabetis antara yang tetinggi di dunia"

    emmm tapi korang jangan risau lah sebab mengikut bebola kristal ajaib Mummy ni kan, harga minyak dan gula akan diturunkan tahun depan... kenapa turun??? emmm tanda2 nak pilihanraya lah.. tak percaya... tungguuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  4. tgk la kalau silap pangkah jdnya......

    ReplyDelete
  5. Elok lah gula naik kurang sikit rakyat malaysia yang kena kencing manis.
    minyak naik pun elok gak kurang sikit kesesakan jalan raya, tak de lah orang saja2 bawak kreta untuk ronda2 memenuhkan jalan raya.jdi kalau tak de keperluan duk umah diam2..
    Mummy gee= ni yang susah naik salah kalau turun lak kata ada udang balik mee.

    ReplyDelete