Wednesday, December 15, 2010

Tapioca a.k.a ubikayu

Assalammualaikum semua.... dah breakast pagi ni? Makan apa? Oat je... emmm diet ke... jom tengok apa Mummy makan untuk breakfast pagi tadi.

Ubi samin yang mables dan teh-o

Tengok je dah taukan ubi tu tersangatlah gebuzzzzzz, empok dan lembutnye... yang pasti anak2 pun ikut suka makan ubi samin ni... orang kampung balik asal la...

Ini pulak ubi goreng rentung... malam tadi Mummy goreng sebab malas nak makan nasi. Tapikan walaupun rentung tapi habis gak ubi goreng ni ....

2 comments:

  1. lapar lak tengok ubi tu pagi2 ni, rasa nak cari ubi lah petang ni...

    ReplyDelete