
Sign board ke resort... insyallah tak sesat...lokasi resort di tepi jalan besar

Suasana awal pagi kat entrance resort...

Kawasan parking yang luas untuk kemudahan para pengunjung
Antara menu sarapan pagi yang akan dihidangkan...semuanya homemade

Antara menu tengahari yang akan dihidangkan asam pedas dan beriani power Mat Shah BP
Banyak aktiviti yang disediakan untuk semua pengunjung... antaranya explorace untuk anak2, lawatan ke kilang IKS untuk ibu2, lawatan ke tempat bersejarah dll...
Xtvt explorace untuk anak2

Xtvt memetik kelapa muda untuk anak2 sambil panjat pokok kelapa 'siti naik kuda'

Lagi xtvt untuk anak2... ronda2 PS

Xtvt mengunjungi pasar minggu yang best untuk ibu2... macam2 ada...


Kopi Janda, Kopi Dara, Kopi Jantan dan segala kopi yang ada dipasaran tak boleh nak lawan kopi brother ni... yang terbaikkkkkkkkkkk


Antara barang yang susah nak dapat kat tempat lain tapi boleh dibeli di PS

Peminat vantage or english deco pun boleh dapat barang kat PS
Lawatan ke tempat bersejarah

Lawatan ke kilang IKS... boleh borong kerepek2 fresh

Bagi yang datang dari KL bolehlah singgah di dua restoran kat atas tu untuk menikmati mee bandung dan murtabak singapore yang melotup2!!!
So sesiapa yang berminat nak menyertai percutian ni calling2 la yer...

Telah bertahun mereka meninggalkan kita... sama2lah kita jaga apa yang ditinggalkannya untuk kita semua... rumah pusaka!
3 comments:
cadangan diterima....best..best...
sape lagi eak calon yang dijangka akan meghadirkan diri...
NO 1..ikut anak I lea...
No. 2 : penat lea..lepas jalan jauh..
NO. 3 : possible, subuh hari nie..
NO. 4 : bidan terjun...
NO. 5 : akak dah selalu balik lea...
NO, 6 : possible
NO,. 7 : lagi lea possible
No. 8 : peneraju
no. 9 : i follow...
yang No. 9 tu kan memang TEPAT sekali..hehehhe.....
Tolongggggg...camne ni....blog aku dah kena block. Camne nak buat....dia tulis blog aku has been removed...
Post a Comment