N3 ni tak ada kaitan langsung dengan pakej percutian 3H2M atau 5H4M tapi Mummy dapat pakej sakit gigi (gusi bengkak) + sakit urat leher + sakit tekak (telan air liur pun sakit + ulser mulut (berlaga dengan si Dafiy dan combination semua sakit2 Mummy pun demam... tapi demam2 pun pagi2 tadi sebelum pukul 7 6.45 dah pegi pasar dan pukul 8.15am dah balik dari pasar. Lepas tu makan ubat dan zzzzzzzzzzzz
Danish...body guard Mummy masa gi pasar..
Makan bubur nasi jer....
2 comments:
3 in 1 pakej tu...ok....hehehhe
Benci makan bubur cam x kenyang jek....
Apa nk buek telan je la....
Post a Comment