So inilah kek yang mummy beli untuk Dafiy. Choc moist cake. Mummy order kek ni 2.5kg, tapi masa ambik sales girl tu kata kek tu 4.5 kg sebab klu 2.5kg nampak rendah sangat so dia org buat 4.5 kg. Dan dia kata yg 2kg extra tu x payah bayar sebab boss dia bagi free. Memang berat ya mat ler masa mummy angkat kek ini.
Ini pulak kek untuk daddy, choc and walnut dari Secret Recepi. Nyum2
Ini kek dari Secret Resepi gak pemberian Sue, ex staff FT. Terima kasih bebanyak Sue, kek tu teramatlah sedapnye, rich of choc dan ada rosted almond lagi kat dalam.

Daddy and Dafiy blowing the candles. Semoga Dafiy dan Dafiy panjang umur, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik dan mendapat keredaan hidup di dunia dan akhirat. Amin.
No comments:
Post a Comment