Tuesday, July 14, 2009

Dafiy's 1st B'day cum House Warming - Part V (BBQ)

Selain daripada menu yang telah sedia untuk dimakan, kami sediakan juga bahan2 untuk BBQ. Ada ayam, udang, sotong dan jagung.

Daddy tengah memulun nak hidupkan api arang, dah guna fire starter pun api tak hidup2...hihih...mummy dan hubby Mama Miraki tukang tengok jer....


Klu guna satu pembakar ni tahun bilalah nak dapat makan yer....


Danny nak berposing ker apa...baik2 nanti rentung yang dibakar


Danny, Ain dan Shami (sepupu2)

Hah kan betul cakap mummy, leka berposing tengok jagung tu sampai rentung...


Banyaknye jagung...

No comments:

Post a Comment