Tengok jam dah 9pm. Alamak janji dia orang ku 9pm ni, Mummy ada lagi kat Puchong, klau jalan tak jam paling cepat pun 30 minit baru sampai. Tapi selalunya MRR2 Jumaat malam Sabtu memang jam punye la. Mummy sms Mama Miraki kata Mummy lambat. Seperti dijangka MRR2 memang jam gilos. Kul 9.45 baru sampai Pandan Indah. Suruh Daddy call hubby Mamam Miraki tanya restoran tutup pukul berapa, ya la klu kul 10 dah tutup nampak gaya memang bukan rezeki kita orang la...ooo nasib baik dia orang pun tak makan lagi, makanan baru je sampai...so kira kami sempat sampai le sebelum tutup.
Pas tu calling2 lagi sebab kami tak sure lokasi restoran kat mana. Dia orang kata depan IPD Ampang, tapi masalahnya IPD Ampang kita orang tak tau pun kat mana. Balai Polis AMpang tau lah...hihih...Tapi Alhamdulillah akhirnya sampai gak ke tempat yang dituju.

Akhirnya selepas calling2 sampai gak ke tempat yang dituju...Wong Solo Ampang
Masa Mummy sampai semua orang dah ada. Family Kak Noor beserta anak menantu dan cucu serta 'bakal menantu', Family Kak Lah beserta 'Penaja' dan family Mama Miraki. Family Kak Mah tak dapat turut serta. Kira ni cam mini family gathering untuk Central Region la, tapi rugilah sebab Mummy sampai lambat terlepas dah sesi pembukaan majlis....hehheh....

Waiter, ayam penyet satu dan pecel lele satu. Cepat sikit yer...hantar meja depan tu

Menu yang dah sedia menanti...set ayam penyet untuk semua dan special set pecel lele untuk Bibik (bibik tak makan ayam)

Sebelum makan kena la snap2 dulu... kalau tak nanti makan tak kenyang..

Alah ngkorang ni kacau betul la, Mummy nak makan pun ngkorang sibuk ajak posing...

Belah kiri tu meja orang2 muda dan kanan tu meja orang tua lama ....heheh

Mummy & Anak2 saudara dan kakak2...ops adik pun ada

Lokasi sama model berbeza... sapa lagi vogue? Emm... tak yah susah2 nak jawab la...jawapan dia tetap sama jer....sapa lagi Mummy la ...hihihii

Muka kekenyangan....

Ni penyokong MU ke apa ni... over acting la pulak si Danish & Danny

Anak 'Awang Hitam' yang terlalu mesra alam... klu tak sila nama budak ni Bobo. Siap lawan shuffle lagi ngan Danny..

Mesti ada gambar Mummy ngan Daddy...terselit si Dafiy ...

Mummy dgn penaja majlis makan2 ni...tq apis...nanti belanja lagi yer...

Restoran ni dah masuk dalam rancangn Jalan-jalan Cari Jantan Makan ...
So kepada pihak penaja majlis together-gether ni (Hafeez la sapa lagi...), tima kasih banyak2 yer. Semoga makin dimurahkan rezeki, lain kali boleh belanja lagi. Dapat duit insurance nanti belanja lagi yer...hahaha
p/s Khas utk Ija, cepat sikit cari kerja, kita orang semua tak sabar untuk dibelanja ni.... hehhe. Majlis together-gether untuk Southern Region akan diadakn kemudian, diminta wakil Southern Region untuk arrange ye....heheh
Oklah tak larat nak tulis panjang... dah ngantuk...esok kena gi opis awal pagi...good niteeeee
1 comment:
ade pulak p/s khas tu ek..hahaha..saje je lmbt2 keje..nnti kene blanje..hahaha
Post a Comment