Saturday, March 13, 2010

Kena Tag Ngan MMirror

Oh mirror2 on d wall kenapa la tag Mummy? Tapi tak pe la Mummy jawab la juga.. ni Mummy kat opis tau.. tengok anak2 buah attend training...kenalah tunjuk muka Mummy yang ayu ni...klu tak nanti takut lak ada yang mengumpat Mummy... apalah suruh orang dtg opis hari sabtu tapi diri sendiri santai2 kat rumah je... hehhe

1) Apa yg paling anda cemburukan dari org lain?

Makan banyak tapi badan maintain 'S'...
2) Upload satu gmbr yg paling menggelikan/menakutkan anda dan kenapa?
Terlalu geli dan menakutkan sampai tak lalu nak upload...hehhe

3) Org yg mcm mana yg paling anda tak paham...
Orang yang sanggup dera anak2 kecil, dia orang tu x de o*** ke? (Sorry le kasar sikit....)...memang mental btul orang2 cam tu

4) Tag lagi org lain... 5 org.
i) Aaron Aziz

ii) Fahrin Ahmad
iii) Dr SMS
iv) Tom Cruise
v) Brad Pitt .... dan semua lelaki2 hensem yang sudi untuk di TAG...hahahah

1 comment:

  1. hehehe...t.kasih le atas belas ikhsan Mummy mencemar duli menjwb tag2 tu ya...siannya aduhaiii napa la ari Sabtu pun kena keja ya....

    ReplyDelete