so belek punye belek, cuba punya cuba akhirnya Mummy dah terjebak beli baju kurung moden sepasang, blouse ala2 kebaya 2 helai dan slack sepasang.....baju kurung moden tu sbb nak g open house, alah baju raya semua dah pakai ler, nnt nak update dlm blog tengok pakai baju yang sama lah pulak......(artis ke Mummy sibuk2 ada pantang larang tak boleh bergambar pakai baju sama...aduh teruk ni....)...
Selain dari u Mummy beli legging paras lutut untuk pakai2 kat rumah tapi lpa la plak nak snap gambar, dah campak ke dalam washing machine cuci dulu b4 pakai.....

Kurung moden kain chiffon yang tersangat la lembutnya...dan slack kelabu. Esok open house wajib pakai baju kurung ni...heheh...cam budak2 mummy ni pantang ada baju baru...

blouse kebaya ni rasa2nya ngam klu match kan dgn sluar putih atau hitam, tapi tu lah dua2 tak der ler saiz kecik (????saiz kecik ke besar??? kwang2222)..so mummy amik slack kelabu utk g kerjalah....Kebaya ni murah jer buy 1 get 1 free, emm kira oklah tak sampai pun RM40 sehelai.
1 comment:
itu bukan terjebak....tapi sengaja "menjebakkan" diri......tak apalah shopping le shopping ler sementara berpeluang nak shopping ...hihihhi..nak beli dia punya shop sekali pun ok apa
Post a Comment