Monday, April 9, 2012

Keputusan ABPBH 2011 - Nasib baik Aaron tak memang semua anugerah!

Uhuk...uhuk...encemnya la....


AARON AZIZ DINOBAT SEBAGAI BINTANG PALING POPULAR ABPBH 2011 , akhirnya Aaron Aziz berjaya membuktikan kemampuan lakonan beliau dengan kemenangan 
untuk kategori utama ABPBH 2011 iaitu Bintang Paling Popular Berita Harian setelah memperoleh undian sebanyak 87,669. Selain itu beliau menang anugerah Pelakon Filem Lelaki Popular. Tahniah tahniah tahniah ...HARIS tahniah SETH.... you're the best!!!

Rasanya beliau adalah bintang yang paling layak untuk menyandang gelaran tersebut dengan rekod lakonan dan imej bersih yang beliau ada tanpa sebarang gosip-gosip liar untuk tujuan publisiti. Naiknya nama beliau dalam industri hiburan tanahair adalah dengan bakat dan kesungguhan beliau yang ditunjukkan dalam setiap tugasan yang diberikan. Syabas skali lagi AA. 
Jangan lupa bawak i ronda2 ya...

Nasib baik AA tak menang semua kategori yang dia bertanding, sebab dia kata kalau menang semua anugerah nak lari pakai boxer jer... i tak sanggup nak tengok u berlari dengan boxer je u. Lain kali u jangan janji2 cam ni lagi ye, tak baik tau.
Berikut adalah keputusan penuh ABPBH 2011 :
  • Artis Berkumpulan / Duo Popular : Jacklyn Victor, Ning Baizura & Shila Amzah
  • Artis Baru Wanita Popular : Tasha Shilla
  • Penyampai Radio Lelaki Popular : Faizal Ismail
  • Artis Komedi Wanita Popular : Didiey Alias
  • Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat : Dato’ Sheila Majid
  • Pengacara TV Lelaki Popular : Zizan Razak
  • Artis Baru lelaki Popular : Johan Asaa’ri
  • Pelakon TV Lelaki Popular : Fizz Fairuz
  • Penyampai Radio Wanita Popular : Fara Fauzana
  • Pengacara TV Wanita Popular : Fara Fauzana
  • Artis Komedi Lelaki Popular : Johan Raja Lawak
  • Anugerah Seri Perak : Dato’ Siti Nurhaliza
  • Penyanyi Lelaki Popular : Hafiz
  • Pelakon Filem Lelaki Popular : Aaron Aziz
  • Pelakon TV Wanita Popular : Fasha Sandha
  • Pelakon Filem Wanita Popular : Maya Karin
  • Penyanyi Wanita Popular : Yuna





4 comments:

  1. Tahniah ye Haron... jgn lupa bagi Rafflesia tu kat I tau! Jgn bagi kat Mummy.

    Betul bagai dikata Mummy, Mat Haron mmg imejnya bersih, tak curang ngan bini, tak pakai seksi...I likee.... pls jgn ngengada nak pakai boxer plak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM beria2 AA nak bagi set rafflesia tu kat Mummy tapi mummy tak nak, lagipun daddy dah belikan set rafflesia yang lagi menarik untuk Mummy... hihih

      Delete
  2. Bertuahnya menjadi Aeron,.....
    Memang hensem habis.

    ReplyDelete
  3. nasib baik le Aaron dah kawin ada anak, kalau tak memang ramai le awek2 tak kira anak dara, janda, bini orang yang MEROYAN tengok Aaro yang GANTENG Banget.....

    ReplyDelete