Wednesday, April 4, 2012

ANAK MITHALI ATAU MENANTU MITHALI?

ANDA ANAK MITHALI  ATAU MENANTU MITHALI ATAU  ATAU KEDUA-DUANYA? Berikan jawapan beserta bukti-buktinya.


Nak gak tempek gambar tuan tanah walaupun tiada katan ngan n3....layan je la ye

5 comments:

  1. MM rasa MM menantu mithali la kot.. Hehehe...
    Bukti? My MIL sendiri yg ckp.. sbb sedara mara MIL ada yg puji MM mcm tu... :D.. (sorry atas kes "masuk bakul naik sendiri" yg tidak disengajakan ini, harap2 tak akan membuat sesiapa termuntah hari ni).

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus-bagus.... lepas jadi menantu mithali kena jadi anak mithali pulak MM, bagi sama balance....

      Delete
  2. salah tu mummy gee...kena jadi anak mithali dulu ler...baru jadi menanti mithali rasanya kan...hehe

    I pulak...ISTERI MITHALI dengan IU MITHALI dan PEKEJRA MITAHLI...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak silap eja....IBU MITHALI....

      Delete
    2. kalau dah jadi anak mithali kena jadi menantu mithali, klu dah jadi menantu mithali kenalah jadi anak mithali je...tak gitu Cik Kiah?

      Delete