Wednesday, April 4, 2012

Tak perlu kata apa2!!!

Hasil 'kerajinan' bibik Kemboja Mummy menjahit lencana dan nametag kat baju kurung sekolah agama Dania. Baju kurung sekolah agama Dania memang la tak ada lencana dan name tag sebab dua dah jahit kat tudung so may be bibik ingat Mummy i terlupa or tak sempat nak menjahit kut, so dia tolong lah jahit tapi hasilnya caman kat atas tu le. Name tag dan lencana terbalik dahn tu nametag si Daniel pulak yang dijahitnya kat baju Dania... terbukti memang bibikku buta huruf.... kalau jenis majikan tak sabar memang dah kena tengking kut bibik ni.

Tu tak masuk lagi kes dia simpan minyak masak dalam peti sejuk, habis dah membeku minyak tu.

9 comments:

  1. Waduh! Harus dipuji itu Buk... kerna kok ibuk punya bibik yg rajin banget, sampek punya masa jahit2 segalak meski hasilnya bikin ibuk pusing... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibuk ibuk sudah ngak ada...sekarang ni MEM pulak....hahahah

      Delete
  2. wakaka... gelak guling-guling ni..

    ReplyDelete
  3. cara menjahit tu ok,,posisi pun ok..tegak je.tapi..waduh ko terbalik

    ReplyDelete
    Replies
    1. jahitan dia halus dan rapat2...jenuh nak menetas semula jahitan tu

      Delete
  4. Kalau aku yg jadi tuannya mungkin sudah kena seterika ini
    người giúp việc

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah...cikgu lagi brutel dari saya ni...hahaha

      Delete
  5. itu pasal Indon jual mahal...ahhahahah kamu mahu yang murah...itulah hasilnya..hehehehe

    ReplyDelete