Lepas breakfast tadi terus godek2 tepong...Mummy buat muffin oren sikit....cukuplah untuk anak beranak. Buat muffin ni senang, tak perlu nak guna mixer. Setakat pukul2 manja adunan guna whisk je... 5 minit je adunan dah siap untuk dibakar...
Buat sikit je...cukupla sorang 2 ketul....hihih
Si Dafiy tabur muffin ni penuh ngan choc chip
Walaupun dah ada muffin ni untuk minum petang tapi Mummy rasa2 cam nak makan kuih talam kacang merah la pulak. Kacang merah dah dua minggu lepas beli tapi ak sempat2 nak transform jadi kuih talam pulak...
Cam sedap je kan...hihih

No comments:
Post a Comment