Saturday, April 7, 2012

Menu sempoi yang mantapppps!!!

Menu pasal masak-masak dan makan-makan lagi... hari ni masak sempoi2 je (selalu pun masak sempoi gak hahahha) tapi hari ni punye menu memang extra sempoi. Tak sampai sejam dah siap masak...


Jemput semua

Sambal udang petai....petai 3 papan RM4... nasib baik la Mummy ni bukan peminat petai tegar cam si YB Bukit Butirara tu...

Sayur budget sangat sesuai untuk orang beranak ramai....hehhehe.... tauge + tauhu + sawi masak lemak putih. Buat sambal 'totok' makan ngan masak lemak tauge ni pun sedap tau

Kari daging recycle..... eleh kat kedai makan emak angkat korang mam*k tu kari dia sampai 21 hari diperhangatkan....hahah

Ayam goreng rempah... menu wajib untuk anak2

Kalau nak tau rahsia Mummy muda jelita, inilah dia...hahahhahaha

Penambah selera yang menyebabkan Daddy tambah sampai dua kali....

No comments:

Post a Comment