Sesiapa yang tengah nak beli rumah, boleh la tengok iklan di bawah ni.
Lokasi : Desa Anggerik Bandar Baru Nilai
Keluasan Tanah : 22 x 75
Keluasan Binaan : 2500++ kaki persegi. Rumah telah diubahsuai.
Bilik : 5 bilik + 3 bilik air
Rumah yang telah direnovate dan extend depan belakang atas bawah
1st family hall di tingkat bawah.... abaikan sofa yang dan lunyai dikerjakan budak2 USIM yang sewa rumah Mummy sebelum ni...hihihi
2nd family hall ditingkat bawah
Dapor siap dengan kabinet, kitchen hood dan hob
Kitchen bar
Dining area
Maid room ditigkat bawah
Another room ditingkat bawah yang Mummy jadikan surau. Anak dara ni tak masuk dalam pakej jualan ye...hihi
Family hall ditingkat atas juga luas
Study area beserta buil-in kabinet bersebelah dengan family hal ditingkat atas
Master bedroom yang luas, nak letak 2 katil king size pun boleh
Bathroom pun sangat2 luas ada ruang untuk letak basikal gym
Bilik anak2 di tingkat atas
Dekat je dengan USIM...lompat pagar je boleh...hihih
Info tambahan:
- bersebelahan dengan USIM
- bersebelahan dengan Stadium Tertutup Nilai
- berdekatan dengan Tesco, Giant, KFC, McDonalds, IceRoom, NilaiSquare, kedai2 runcit, dobi, 7-Eleven dll
- 20 minit drive ke KLIA & LCCT
- 5 minit drive ke Nilai Cancer Hospital
- sesuai dijadikan homestay
- Perlu sedikit touch-up dan baiki plaster siling
Jika berminta boleh hubungi : Radzuan Arsat (019-260 5373)
2 comments:
assalam sy berminat nak beli umah nie blh x?
Assalamu'alaikum w.b.t & Salam Sejahtera,
Tuan/puan,
Perlukan Pembiayaan Perumahan?
Kami menyediakan perkhidmatan Pembiayaan Perumahan kepada semua yang layak di sekitar Putrajaya, Seremban, Nilai dan Bandar Baru Bangi. Khususnya kepada yang berminat untuk membuat pinjaman dengan Bank Simpanan Nasional.
Kami menawarkan:
a) Margin Pinjaman sehingga 95%
b) Kadar Faedah yang kompetitif
c) Tempoh pinjaman yang panjang (T&C Applied)
d) Zero Moving Cost
Syarat-syarat penting:
a) Warganegara Malaysia
b) Berumur 21 tahun ke atas
Keterangan lebih lanjut boleh hubungi 0197188708 atau m.nasrisaleh@gmail.com
Post a Comment