
Tengahari ni Mummy masak pecal je. Untuk anak2, Mummy cuma panaskan ayam masak kicap semalam dan gorengkan telir dadar je. Pecal ni kena pedas dan kalau ada pucuk ubi lagi sedap. kat kedai hari ni tak de orang jual pucuk ubi. Yang ada orang jual DAUN ubi yg panjang2 sangat, dah macam nak bagi ksmbing makan jerr.
posted from Bloggeroid
No comments:
Post a Comment