Kami sempat gak singgah ke Hyde Park dalam sejam... bagi budak-budak main sekejap kat playground dan pusing-pusing keliling tasik. Terjaga sungguh taman-taman dia orang ni.Rasanya tak de pun nampak ada pekerja yang asyik menyapu jer tapi tak de pun sampah merata-rata kat taman tu. Bab kebersihan ni memang respect la dengan dia orang.
Blog catatan kehidupan peribadi Mummy bersama hubby dan lima orang permata hati kami, Emmer Daniel, Adam Danish, Dania Batrisya, Emmil Dafiy dan Dhiya Danisha. Juga cerita-cerita tentang saudara dan suku sakat Mummy. Ada juga cerita kenangan bersama emak dan abah.Luv u all.
Wednesday, September 18, 2013
Cuti-cuti Perth - Part 4 (Hyde Park)
Kat Perth ni memang banyak taman-taman reakrasi samada taman-taman yang besar atau taman-taman reakrasi yang kecil. Memang pemandangan dalam bandar cantik sebab banyak kawasan menghijau.
Kami sempat gak singgah ke Hyde Park dalam sejam... bagi budak-budak main sekejap kat playground dan pusing-pusing keliling tasik. Terjaga sungguh taman-taman dia orang ni.Rasanya tak de pun nampak ada pekerja yang asyik menyapu jer tapi tak de pun sampah merata-rata kat taman tu. Bab kebersihan ni memang respect la dengan dia orang.
Kami sempat gak singgah ke Hyde Park dalam sejam... bagi budak-budak main sekejap kat playground dan pusing-pusing keliling tasik. Terjaga sungguh taman-taman dia orang ni.Rasanya tak de pun nampak ada pekerja yang asyik menyapu jer tapi tak de pun sampah merata-rata kat taman tu. Bab kebersihan ni memang respect la dengan dia orang.












1 comment:
Memang respek dgn kebersihan tempat diorang. Toilet2 semua bersih.
Post a Comment