Friday, September 13, 2013

Cuti-cuti Perth - Part 3 (Kings Park)

2nd day di Perth.... Morning

Lokasi wajib bila ke Perth selain Caversham Wildlife Park semestinnya Kings Park. Taman reakrasi yang sangat luas, cantik dan bersih. Terkenal dengan barisan pokok2 yang batangnya berwarna putih

Tengok la batang pokok2 tu semua warna putih... agak2 dia kopek kulit pokok tu atau memang asal kejadian dah macam tu


Comel tak kereta kak ton warna merah menyala tu?



My hero kecik yang encem....heheh. Anak sendiri kena la puji kan...hahaha

Free style




Ringan jer pokok ni...


Yahhhhhhhhhh


Kalau malam2 gelap nampak tiang2 putih dengan dahan kanan kira cam tangan cam menakutkan gak kan....heheh...tinggi sungguh imaginasi Mummy






Meeting of two rivers

Eh...eh.... terselit gak gamabr dia ek....heheh




Ehem ehem


Tak boleh Mummy nak posing2 berdua jer ngan Daddy... si kecik ni menyelit jer.....



3 comments:

  1. Tak bergambar bwh pokok yg usia dia ratusan tahun tu?. Pokok "baok" tah apa nama dia.

    Sedih la tengok gambo Kingspark ni, teringat arwah FIL... :'(

    ReplyDelete
  2. Gee pokok yang engko dgn Adam tunjuk "peace" tu adalah pokok utk ubat gout.

    ReplyDelete
  3. Orang putih pokok pun putih, selalu tertanya2, kenapalah bapak2 kita dulu
    tak berhijrah ke sana, pada hal dekat aje dgn pulau Jawa

    Kali ni saya lihat En Wan benar-benar persis Aeron Aziz
    Kat Perth ni tak ada sampah mcm Parit Sulong ek?

    ReplyDelete