So ikut itinerary yang Mummy buat, hari pertama setakat pusing2 dan pergi tempat menarik area Perth City dan Swan Valley.
Ikut je la anak panah
Lokasi pertama....2nd time Mummy pergi keadaan luar sama cam dulu jer
Since park tak dibuka lagi kita duduk dulu la kat open park sambil tengok orang jogging
Muka belum mandi pagi... tapi tetap cun kan....kkikikiki
Selalu gambar cam ni ngan Mama Miraki kan...hehehe la ni gambar ngan anak dara kecik Mummy si Dania
Hero in my heart!!!
Hutan bandar
Punya la awal kan.....heheh sampai tak de orang lain
Posing2 anak beranak
Isi perut dulu sebelum sesi lawata sambil belajar....Cafe kat sini memeng ada jual halal food. Dan tandas pun ada dua jenis. Muslim toilet dan toilet biasa. Yang muslim toilet tu ada paip air la untuk cuci lepas urusan hajat besar dan kecik...hahah
Miss Tour Guide kita nak gi mana dulu ni?
Gambar wajib ni kena adalah kan...Australia ngan kangaroo mana boleh dipisahkan
Angah : Along jom kita bawak balik kangaroo ni seekor. Kita letak dalam rumah rabbit yang daddy buat tu.
Dafiy ni berani2 takut. DIa teringin nak pegang kangaroo tapi takut...
Masa gambar ni semua tak nak letak muka kat gambar cik Bab*... heheh...
Parrot show
Idaknya Mummy nak pegang ular tu.... geli wei....
Nak tengok farm show pulak
Dah penat ronda2 dan almost 2pm kami pun heading untuk check in hotel
On day way singgah dulu kat sini beli barang dapor.... hahahah. Kira gi Tesco je la
Mummy kan suka masak dan suka shopping barang dapor....
Dah cam monthly shopping kat Tesco je. Minyak beras tepong semua beli....
Setengah troli jer...hahah
Ok kita tanya pakcik googlemap mana hotel kita......
Inilah apa Mummy beli...hehehe. Memang makan agenda pertama je kannnnn
Stoberri yang sangattttttttttttttt besar....i likeeee
Ni la depan apartment






























2 comments:
Takde pulak Mr Peter (satu mat hensem kat Caversham tu).
Selalu klu pegi, mesti dia je la yg beramah mesra kat situ
jadi tourist guide.
kanggaru yg aku kirim x sampai2 pun.agaknya dh mati dlm kapal terbang
Post a Comment