Weekend masih lagi di dalam bualn Syawal so maknanya adlah lagi xtvt ke rumah terbuka. Sabtu pergi 2 open house rumah kawan Daddy kat Bandar Puteri dan Shah Alam. hari Ahad ni open house rumah adik Mummy si Mama Miraki pulak.
Awal2 lagi Mummy dah message Mama Miraki yang Mummy akan datang lewat sikit. Sebabnya Daddy pergi perlawanan menebas kat padang rumput Bangi Golf Resort. Paling cepat kalau games pagi sure pukul satu lebih baru habis...
Sebelum pegi ke rumah Mama Miraki, pergi dulu open house rumah jiran Mummy. Masa tu tengah lapar so banyak la Mummy makan...hehehe. Selalu kalau open house rumah jiran2 ni memang lama Mummy melepak ngan jiran tetangga tapi sebab rushing nak ke Ampang sembang kejap2 jer dengan dia orang.
Jom gi beraya
Teman bertekak...
Dah datang lamba tni nak bergambar pun dah tak de mood, lagipun semua suku sakat Mummy dah balik...huhuhu
Hey you!!!
Aksi melampau dari Dafiy
Amir jom kita gi merempit....
Banyak yang Mama Miraki masak tapi sebab perut Mummy dah full Mummy makan soto, ketupat palas dan ratah rendang ayam pencen jer. Mama Miraki masak briyani, ayam masak merah, pecal, soto, spagpetti dan ntah apa lagi...
Next week akan terjah ke rumah terbuka kakak Mummy si Datin S pulak...
3 comments:
ala..mana gambo2 menu...
Datang dah lambat tak de mood nak ambik gambar lagi...huhuh
kami datang awal lak.. byk la gambar tuan umah dan gambar syok sendiri.. hehe
Post a Comment