Tuesday, September 11, 2012

Open House Rumah Kak Mah

Lagi n3 tertunda. Tapi tak kisah lah, uols tetap suka tengok kan, sebab penuh dengan gambar2...hahaha.

Dari rumah Kak Lah, kami terus terjah rumah Kak Mah pulak. Kak mah masak nasi himpit dan aksesori dan meehoon soto ngan aksesori. Masa tu perut dah kekenyangan makan dari rumah Kak Kay so Mummy makan soto jer...

Pose istimewa untuk uols...


Eh ni kat pasar ke kat mana ni? Ko ada gi beraya balik dapat sayur berbagai2




Anak2 main je la bila jumpa... nanti bila dah nak bali baru sibuk lapar nak makan

Dania & Echa.. besar handbag masing2

Ni batu nisan siapa pulak ni???

Lebat bunga kantil a.k.a kenanga ni

Ko patut2 la Wan, beraya sampai tidur2 ni dah kira over ni...hehhe

No comments:

Post a Comment