Ni cerita 2 minggu lepas... hahah baru nak upload... daripada tak cerita langsung baiklah cerita walau pun dah terlewat kan....hahaha
Posing2 dulu sebelum keluar... jangan lupa beli Majalah harmoni 15 September ni yer, ada cerita Mummy dengan my old/antique collection
Masuk ke kawasan Taman Desa Baiduri jer penuh bendera kat kiri dan kanan... meriah sungguh nak sambut merdeka
Wah depan rumah Kak Kay pun penuh dengan bendera... Mummy rasa ada lori bawak bendera terbalik la kat taman ni...heheheh
Mana la Mama Miraki ni tak sampai2 lagi, kita gamabr bertiga je la dulu yer
Mak dara dan anak2 dara
Tak habis2 ngan games
Kak Nor
My 2 lovely nieces
Hafeez, anak bujang Kak Kay yang tak sabar2 nak jadi laki orang raya haji nanti...heheh
Eh ada pulak sekuntum bunga menepek kat tudun ko Ayien
Dengan Ana, anak sepupu Mummy... kira pangkat anak saudara gak le
Ultraman Gaia......
Mama Miraki yang ketinggalan keretapi.. we ols dah nak bertolak ke rumah Kak Mah dia baru sampai..
Ko ada beraya sampai masuk ke bilik tidur tuan rumah...hehhe
Kaum bapa makan2 kat luar jer tak.. kat dalam tu non-smoking area
Jom jom kita gerak ke Klang bandar gagak pulak...
2 comments:
ye..ye teruskan update blok walaupun cite dh basi.sbb kita suka tgk gambo2 nya...kahkahkah
betul3x...sokong sgt2 mamamiraki, aku sendiri tak de gambar jamuan raya umah aku, nasib baik mummy gee ada leh tumpang tengok2...
Post a Comment