Wednesday, September 12, 2012

Cerita Hari Rabu

Dafiy demam, batuk dan selsema. Nafas cam tak cukup oksigen jer. Mild asthma kena la ambik gas, kesihan dia kalau nafas sampai berbunyi kuat.

Dapatlah dia ikut Mummy ke office hari ni. Bukan setakat ke office je... dari rumah terus ke LHDN Menara PGRM, kemudian gi office sekejap dan ke JPA Cyberjaya pulak, pas tu baru balik ke opis.

Malam ni Mummy gantung periuk belanga.. jiran Mummy buat jamuan hari raya. Rasanya bukan Mummy je yang gantung periuk belanga ni, satu Bangi D7 kut...Yang bestnya khemah untuk buffet tu depan rumah Mummy jer... aci tak kalau Mummy ambik makanan dan makan santai2 dalam rumah...hahahah. Jamuan raya dah ala2 kenduri kahwin, sampai 8 khemah....


3 comments:

  1. rumah dia ni yg mana satu sebelu ke selepas umah ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. depan rumah kita la selang dua rumah jer... yang renovate jg 3 tingkat tu

      Delete
  2. kut bagi tau pun bukan awak leh datang mama janet...awak jemaah daerah muo jea...hehe

    ReplyDelete