Sunday, November 13, 2011

Menu dihari minggu

Assalammualaikum... selamat berhari minggu. Pagi tadi Mummy pegi pasar jauh.... nun sampai ke pasar minggu Salak Tinggi Mummy pegi.... masa duduk nilai dulu tiap2 minggu gi pasar minggu ni, ala2 cam pasar kat PS kampung halaman Mummy. Segala macam sayur2 kampung boleh beli kat sini.

Tak tau la peniaga masih cuti raya haji ke apa, tak ramai cam selalu org berniaga. Nak beli sukun pun tak de orang jual. So pegi pasar kul 6.30am dan kul 8am dah sampai rumah semula, terus buat sarapan dan xtvt mingguan seperti biasa.

Dah lunch ke belm? Uols Makan apa tengahari ni? Menu Mummy masak asam pedas ikan tenggiri, lemak cili api labu + pucuk ubi, sotong goreng kunyit dan ayam goreng je. Perut kenyang lagi...so nak rehat2 dulu pas tu baru makan la..

Asam pedas ikan tenggiri

Lemak cili api labu + pucuk ubi

Sotong goreng kunyit...

Choc strawberry....

1 comment:

  1. Aku agak kureng sikit klu ikan tenggiri masak asam pedas. Kalau masak lemak cili api baru "terbaekkkk punya". Asam pedas selain kepala ikan mayong yg aku suka ialah iakan parang n ikan puput/mata... tp kdg2 kat kantin ada ikan kembung pun ambik gak...

    ReplyDelete