Majlis akad nikah Jumaat 25hb dan Majlis Bersanding keesokkannya, Sabtu 26/11.
Sekarang ni kalau majlis kahwin mesti orang akan gantung bunting ni....
Meja untuk makan beradab
Rasmi tumpang gambar dulu ek...
Duduk pun terkangkan2 lagi si Daniel ni... sehari sebelum kenduri ni baru anak2 Mummy cuba pakai seluar, tu pun yang kain lembut2 je
Daniel dan Kakak Ain (sepupu)
Mestilah gambar tuan tanah dengan pengantin ada...
Sukanya dia
Menyibuk gak tuan tanah nak menepung tawar....
FIL tengah menepung tawar
Bertiga je... kalau tak sure MIL kat sebelah FIL
Kawan2 Maksu
Danish & Nurin Izzati.... pangkat dua pupu kut....hehe
Apasal masam sangat Maksu tu?Marah kut sebab Mummy menyelit kat tengah...hahaha
Daniel tak lepas peluang nak posing ngan maksu dan paksu
Lagi gambar tuan tanah
Posing2 separa maut....
Wedding kali ni anak dara Mummy tak de mood nak berposing...susah benor nak amik gamabr dia... mummy dia je la yang tergedix2 sorang2 sibuk nak berposing....heheh
Majlis selesai... tukar uniform dan zzzzzzzzz awal... letih beb!
nak sambungan lagi tak?
No comments:
Post a Comment