Thursday, November 3, 2011

Kereta waja yang hilang dah ditemui!

Alhamdulillah kereta waja kakak Mummy yang hilang dah ditemua di kawasan R&R Sungai Buluh. Walau pun ditemui keadaannya dah tak macam asal la.

Plet no dari WKE 481 jadi WKE 4821... tambah no 1 je.....

Sungguh tak professional... ada ke guna cat je utk ubah no plet tu... nampak le meleleh2 kesan cat tu.... 

Radio dan stearing pun kena ambik gak... steering tu nak guna utk main game kut...heheh

Keempt2 tayar dan sport rim kena tanggal

Kereta dah eksiden... 

2 comments:

  1. Alhamdulillah...

    Haha.. mmg tak profesional pencuri ni.. agaknya dah kalut sgt.

    ReplyDelete
  2. Semoga mereka yg melakukannya mendapat balasan drp Allah kerana menyusahkan orang lain.

    ReplyDelete