Wednesday, November 2, 2011

MC

Hari ni Mummy MC sebab demam dan batuk. batuk ni dah hampir 3 minggu, demam sejak petang semalam cuma masa tu dedar2 je. Malam tadi tidur paling tak lena sebab batuk teruk sangat, sampai terasa cam mengah dan tak cukup oksigen je. pagi ni bila terjaga dari tidur kepala rasa berat dan badan panas. paling tak tahan bila abatuk sebab terasa dada cam ditumbuk2 je. Doakan Mummy cepat sembuh ye..

2 comments:

  1. Moga Mummy cepat sembuh. Smlm pun saya rasa mcm nak demam jugak..tp alhamdulillah tak menjadik. :D

    ReplyDelete
  2. Aku rasa sejak bibik x de korang sekeluarga cam tak sihat je... lepas sorang...sorang. Mmg ko kena ambik jugak maid.

    ReplyDelete