Monday, November 7, 2011

Yang senang2 je

Menu tengahari ni sangat2 simple... Mummy cuma masak nasi putih dan buat sup @ bening sayur je. Rendang tok dan kari ayam recycle ada lagi so malas nak masak lain...hehhe. Semalam dah seharian makan daging2 dan masakan yang berlemak2 so hari ni makan bening pun sedap gak...

Sup @ bening tauhu lembik + kentang + carrot ... makan panas2 letak nasi sikit... sedapppppp

Bila carrot dan kentang dah jadi 'munge' anak2 pun berebut2 nak makan...

3 comments:

  1. nak buat bentuk bunga2 ru ambik masa gak tu...heheheh tapi tak per..kretip,..kretip..inilah caranya nak bagi anak2 makan sayuran..

    ReplyDelete
  2. Apalak kejap je nab....aku klu wt tu guna acuan kueh je(terap) paling aku suka kl carrot tu bentk rama2/bentuk love

    ReplyDelete
  3. Haaaa..kan betul aku kata kentang yang Adam wat lukisan dulu ko masak... ni buktinya dah jadi masak bening... jimat gitu...hahaha....

    ReplyDelete