Emmer Daniel
Adam Danish
Aksi2 macho sebelum.....
Aksi2 bila balik dari klinik totally different....Mummy tak ikut pegi klinik so tak tau camana reaksi dia orang masa kat klinik, tapi Daddy punya laporan daripada 7 orang yang bersunat... Daniel jatuh no 3 dari segi paling kurang menanggis dan menjerit. Si Danish pulak yang paling banyak aksi auta dan paling kuat menjerit, menanggis dan banyak kerenah lain....heheheh
Kat depan klinik.... kecik bebenor le gambar ni.... cilok dari FB jiran Mummy si Fendi
Aksi2 anak2 bila balik ke rumah selepas kena zaspppppppp
Hilang dah aksi2 macho sebelum ke klinik
Dah le sakit, Mummy nye sibuk pulak nak ambim gambar.... marah betul si Danish...hehehe
First two hours balik dari klinik memang dia orang mengerang dan menangis je. Masa tu ubat bius dah habis rasanya. Mummy pun bagi je la ubat tahan sakit, kat botol tu kata 3 kali sehari... Mummy bagi 2 jam sekali....Bila malam si Daniel tidur lena tpai si Danish memang tak boleh tidur, mengerang dalam tidur.
Disebabkan x de maid so Mummy dan daddy take turn cuti la jaga anak2.... hari ni turn Mummy cuti tapi rasanya terpaksa gak ke office sekejap kut, nak prepare gaji.bersambung next episod....

1 comment:
along penipu..dia cakap aritu dia x nangis langsung.kahkahkah
Post a Comment