Daddy dan dua anak bujang Mummy si Danny & Danish masih menyambung cuti raya cina dan 3 of them masih lagi di bumi Sakura. Next Monday baru dia orang balik. Ponteng sekolah 3 hari.
Ni Mummy tepek gambar2 dia orang kat sana. Mostly gambar2 ni Daddy hantar guna wassapp dan FB. Layan je la yer, mana tau nanti rezeki uols pulak main salji kat negara matahati terbit ni. Trip dia orang ni KL-Tokyo-Sapporo-Osaka-KL
Ready to go...
Dafiy yang tak kisah pun Daddy dia pegi, tak macam si Dania yang dah hentak2 kaki sebab tak dapat ikut....heheh
At KLIA.... yang jacket biru ni Danisy, jiran dan merangkap best friend anak2 Mummy ni. Dia pergi dengan daddy nye saja sebab emak kena outstation oversea pada masa yang sama. So trip ke Jepun ni memang gang lelaki je la. Bertolak malam Selasa yang lepas flight 11 pm
Danish & Danisy
After 6 hours on board sampai Tokyo...
Pas tu kena ambik domestic flight ke Sapporro pulak. Another one and half hour. So kira setengah hari dah habis di jalanan ler
Wah akhirnya.... tercapai impian dia orang nak ke negara yang ada salji...
Dah macam orang eskimo Mummy tengok si Danny ni
Main puas2 yer
Tak sejuk ke Danish
Ish ish ish... baru sampai jer dah dapat awek ke ni. Ni yang Mummy musykil ni.
Ni gaya mesti Daddy yang suruh ni
Eh ada perkataan RAKAN pulak... ntah apa le makna dalam bahasa Jepun tu yer
Katak ice
Along yang dah kesejukkan
-14 celcius
Dah letih... masa untuk zzzzzz.....
Hari pertama tak banyak xtvt sebab masing2 dah penat di jalanan. Ok to be continue...












.jpg)



.jpg)
4 comments:
Bestnyaa...
Mummy kena jaga rumah ke kali ni?.
Bestnya..knapa akak x ikut..
semuanya bikin gua jelessssssssss
Alida... simpan budget plan nak gi honeymoon tempat lain pulak....heheheheh
Post a Comment