
Hari minggu... pagi ni Mummy ikut Daddy dan gang D7 Bikers pegi ke Rembau. Tujuan ronda-ronda sambil makan udang galah fresh. Ride kali ni ada 8 motor. Semua jiran-jiran setaman dan 3 orang jiran selorong Mummy. 2 orang neighbour Mummy bawak wife so Mummy ada la gangs.
Ok sampai dah

Ni la lokasi dia. Exit Tol Pedas dan dalam 30 minit sampai le ke jeti ni. Air sungai dia keruh, ada buaya kut dalam sungai tu....hehe
Sampai dah...

Udang galah masak lomak cili api campur pucuk ubi

Udang galah goreng kari

Udang galah masak sambal
Ok baca doa makan dulu
Brunch... Nasi lemak dan nasi putih dengan udang galah fresh from sungai....heheh
Man in black...cam bodyguard ler pulak dia orang ni. Dari Rembau singgah ke PD kat Dataran Telok Kemang. Ramai sangat orang. Rupa-rupanya Kak Ros dan Abg Ajib datang. Patut le bendera penuh sepanjang jalan.
posted from Bloggeroid





No comments:
Post a Comment