Bermula hari ketiga...Thursday (14/02/2013)
Baru pukul 6am tapi cuaca dah cerah
Breakfast pagi ni... tak tau la apa anak2 Mummy makan ni. Nampak cam omellette
Kat entrance hotel... nama hotel??? Baca le sendiri...hehehe
Atas icebreaker boat
Tengok floating ice dari dalam boat
Baik-baik Danish, nanti runtuh salji tu
Cantik pemandangan belakang tu kan.... suka tengok
Aksi x ingat dunis si Daniel & Danish
Nak tengok asap keluar dari mulut ler tu...
Habis xtvt hari ke-3.. masa untuk zzzzz dan tunggu aktiviti untuk snowmobile next day... yang ni memangboleh buat orang jeles tahap gaban....heheh










1 comment:
lama dah jenguk k gee pye blog...harapan k gee n anak2 sihat hendaknya...amin
Post a Comment