Choc cake untuk Daniel....
Birthday boy with homemade birthday cake
Apasal serius jer ni
Selawat dulu....
Celebrate adik beradik dan dengan best friends jer
Mummy daddy & birthday boy
Danny with the only sister in the house....
Budak ni tak sabar tunggu turn birthday dia
Happy family....
Muahhhhh Mummy
Muka suspen nak tahu apa ada dalam kotak tu
Muka excited bila dah nampak apa dalam kotak tu
Senyum sampai ke telinga
Dengan hadiah yang diterima
Dafiy ni jeles memanjang tak bagi Mummy nak gambar berdua dengan Danny jer
Al-quran dan mini ipad untuk hadiah birthday Danny. Semoga hadiah ni menjadi pendorong untuk Along untuk belajar lebih bersungguh. Quran dia yang sedia ada dah banyak pages terkoyak. Alhamdulillah dia dah khatam sekali dan sekarang ni dah masuk juzuk 14...
Warna sedondon kan... merah menyala. Tapi apasal dlam gambar ni ipad cover ni macam shocking pink jer...
Best friends... Danisy, Daniel & Aiman. Sama umur dan duduk setaman. Danisy & Daniel sama sekolah tapi Aiman sekolah lain.
Lepas acara tiup2 lilin dan potong2 kek, bawak le dia orang ni gi makan. Biasalah pilihan dia orang IceRoom. Mummy pulak dah naik jemu. Sebab lunch pun kerap makan kat IceRoom jer.
We all nak gak enterprem....
Love forever
Makan ni jer....
As usual la awal tahun ni memang bulan sambutan hari jadi dalam keluarga Mummy ni... Jan 27 Mummy, 6 Feb Danny, 27 Feb Danish, 25 March Dania... bila dah nak tengah bulan pulak sambut anniversary 11 Mei, birthday Dafiy 26 Mei dan birthday Daddy 26 July. Belum fikir lagi bila nak buat jamuan harijadi untuk anak-anak. Selalunya Mummy combine jer birthday dia orang dan sambut serentak.
Sungguh cepat masa berlalu....



































2 comments:
Happy birtday Daneil
Cik Reyn
happy besday along...cepat kan aunee pon dh darjah 6 thn ni amik upsr
Post a Comment