Rabu 13/2/2013 - 2nd day di Jepun
Awal pagi tadi Daddy dah upload gambar ni. Subhanallah cantik kan.... putih jerr. Ni pandangan dari bilik hotel
Ni kalau ambik gambar guna camera canggih sure lagi cun. Ni Daddy ambik guna HP blackberry jer
Salji tengah turun di pagi hari
Swan Lake.... swan, duck, goose sila cari persamaan dan perbezaannya!!!
Main puas2 ntah bila boleh datang lagi
Mashu Lake ... apa lah dibuat si Danny & Danisy ni
Giant snowman
Saujana mata mamandang... putih bak saljuuuuu
Baring beralaskan salji
Sekali pandang ingatkan PKR!!!! Heehehehe
Lariiiiiii ada beruang nak kejar tu
Buat apa tu Danny
Dah macam oshin masa kecik2 pulak si Danny ni
Volcano
Snowball... tuang sirap letak jagong ngan kacang jadi ABC kan....heheh
Snowman di mana2
Sea lion center
Kepala penuh salji...
3 happy friends
Menu for dinner...
Atuk mana ler dengan dia orang...
Makan mochi... semua dibedal
Cubaan memukul beras...
Tak puas2 meratah isi ketam
Sea lion
Aku la macho man.... hahahahhaha
Depan restoran
Tertewas... sudah keletihan....... esok sambung lagi untuk aktiviti hari ke-3


































1 comment:
kalau percutian ada bunga lg berseri2 kan gambar tu..ni semua kumbang
Post a Comment