Bersambung... hari ke-4 (15/02/2013) di bumi sakura
Kedingininan pagi hari ke-4 -10 degree
Apa la breakfast dia orang pagi ni... Baru 3 hari 2 budak ni dah jemu ngan makanan Jepun. Bagi ni mintak nasi dengan telor.....hahahah
View sepanjang perjalanan
Bertukar duduk di hotel lain...
Cam ada unsur2 kelucahan jer pada tulisan kat dinding bas tu kan....hahahhahahha
Walaupun matahari nampak terang tapi salji tetap masih tebal
Ready for snowmobile... part ni memang jeles gilos. Daddy make sure trip kita nanti ada aktiviti ni yer!!!
Mamat mana le pulak si baju merah ni...
Otaru City
Cantik pemandangan
Subhanallah cantiknya.....
Lunch hari ni... cam ikan bakar jer tu...
Tak habis-habis dengan snowball dia
Di Museum Music...
Sudah keletihan....
Baru la nampak daun hijau... kalau tak putih jer
Wow big pumpkin.... ni kalau buat kuih koci boleh makan satu taman ni..heheh
Dinner hari ni
Hi makan sepit ketam jer ker!!!
Layan ipad sebelum zzzz.... esok dia orang akan bertolak ke Osaka pulak. So berakhir xtvt di Sapporro dan Hokaido
Tak tau le apa nama hotel ni



















No comments:
Post a Comment