Biasa la awal bulan dan cuti hujung minggu. Hari untuk tambah pelaburan ...
Biasa la raya cin dah dekat, banyak ler kacang2 offer
Hasil tuaian di Tesco... sambil tolak troli sambil ligat fikir camana Mummy nak sumbat barang2 ni dalam kereta ... dah le hari ni bawak kereta kecik...heheh
Akhirnya berjaya gak menyumbat semua dalam bonet dannnnn ada orang duduk kena riba barang gak....hahahh
Stock minuman....
Stock bukan untuk dimakan...
Roti kentang ni satu family suka, selalunya time nak bayar kan plasitk jer yang tinggal sebab sambil shopping sambil makan roti ni...heheh
Salmon favourite daddy dan anak2. Ni frozen salmon le...kat Tesco ni harga RM24/kg... kalau fresh salmon almost RM50/kg. OKlah frozen pun frozen la. So dinner minggu ni utk Daddy confirm ler homemade salmon tapanyaki
Telor banyak ni tak samapi 2 minggu dah habis. Jangan ler kata Mummy bela hantu raya pulak yer...
Jajan2... Mummy suka Chachos tu.... sedapppp
Antara bekal anak2 gi sekolah










3 comments:
gaya org berwang berbelanja lain..kiri kanan tolak troli.Gaya org kurang berwang spt aku..lain.seadanyaaaaaaaaaaa
seadanya awak peti sejuk sentiasa penuh, tu x masuk lg stock minyak, sabun ,shampoo dll dlm kabinet...hahaha
seadanya awak peti sejuk sentiasa penuh, tu x masuk lg stock minyak, sabun ,shampoo dll dlm kabinet...hahaha
Post a Comment